Dykker Startet 17.November.2004 Link til dette innlegget Startet 17.November.2004 Hei! Har tatt av kalesjen på båten for vinteren. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som vet om hvor jeg kan få renset og impregnert denne. Jeg bor i Lillestrøm. mvh Magnus Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 dette gjør en greit selv på følgende måte (tips j fikk av kalesjemaker) legg kalesjen i badekaret et døgn med milo. heng den deretter opp til tørk og impregner den når den står på båten (pga krymping) derfor passer det best å ta dette til våren. med vennlig Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Om du ønsker å sette bort dette kan du kontakte Alf Hansen as på 7259 6090. De har et moderne renseanlegg for kalesjer og reparerer evt. skader etter avtale. Har du jordslag, fjerner de dette også. Prisen er kr. 950 for rens og impregnering, tillegg for jordslagsfjerning kr. 550. I tillegg kommer frakt til Trøndelag. Krymping regner jeg med at de garanterer mot. Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
Avmønstret Svart 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 Prøv Kama kalesjemakeren på tjøme eller A.Thoresen båtkalesjer i Tønsberg de utfører det for deg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.