DIYglenn Startet 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2011 Hei! Der man monterer OMC gass kabel (C-14) på motor, så ser det ut til at det kan festes på en låsing av noe slag (slik at gasskabel ikke hopper av). Er det noen som vet hva denne delen heter? Evt. delenummer så jeg kan søke på eBay. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 (redigert) Kommer kanskje litt an på, men bladde litt i Ultraflex katalogen, og der står det som så at man trenger "K51-32526 N connection kit" for å koble C14 vaieren til motoren, uten at jeg egentlig vet noe mer om akkurat hvordan dette ser ut?? Du finner noe mer her, her og her! Redigert 16.Juni.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Hmm.. Det kan hende at jeg tar feil ang. type kabel. Det er den "vanlige" kontrollkabelen som brukes på nyere OMC motorer. Min er fra 2000, og jeg vet min motor fra 1985 hadde den samme typen. Problemer var at gasskabelen i tide og gjerne utide hoppet av, og jeg måtte kjappe meg bak for å ikke krasje i brygga. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.