beveren Startet 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2011 (redigert) Jeg ønsker å bytte ut "pumpedassen" med en elektrisk med kvern. Fått høre at biltema har et til ca 1000kr, i motsetning til Maritim som har et til ca 2000, og herfra går prisene bare oppover.. Er det noen her som har erfaringer med toalettet og kvern/pumpen til biltema? Jeg trenger ikke noe fancy greier og det holder lenge med biltema toalettsete for stumpen min(i hvertfall i båten ). Jeg har dessuten brukt nok penger på båten i år føler jeg.. Men det jeg vet er at jeg vil ha minst mulig arbeid og vedlikehold eller reperasjoner med en slik kvern! Tør jeg da velge biltema sin? Redigert 16.Juni.2011 av beveren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Det er nok feil...toalett med håndpumpe koster kr. 999,00, og med el.kvern kr. 2099,00 hos Biltema Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Kjøpte eltoalett hos Biltema for 3 veker siden, prisen var vel rundt 2000,- Toalettet er montert og fungerer heilt fint. Fant ut at Maritim sitt toalett var litt billigere, men pga at Biltema er like i nerheita så vart det kjøp der. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Tør jeg da velge biltema sin? Hvorfor ikke, mitt går på 6 året. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
arkmarin Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Jeg valgte Biltema's toalett. Det funker bra og jeg er fornøyd. Om jeg skulle ønske noe måtte det være at toalettsete hadde større diameter, da det er plass til det i forhold til skåla. Men det kan jeg få tak i og montere senere. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
iFix Svart 10.August.2013 Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Vekker denne posten til live igjen.. Korleis er støynivået ved bruk av Biltema sin el-dass for båt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.