Guest vidarbo Startet 1.Mars.2003 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2003 kan noen hjelpe meg har kjøpt c map cruising lite til bærbar pc med kart til larvik-lindesnes. ser ut til at kartprogram blir instalert men ikke kart,ser ut til jeg må skrive en kode som ikke er oppgitt noen plass?. gps jeg har er navmann men står ikke oppført på listen over gps er i programme, håper noen kan hjelpe meg. vidar Sitér dette innlegget Link to post
Keiko Svart 1.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2003 Er ikke sikker på hvilke kartprogram som du har, men prøv å søk på "Config.exe. . Hvis du har filen så skal det være adressen til hvor du PCen leser kartene i fra. Det høres ut som det er samme problemet som er med C-Map kart/program. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2003 Sorry, kjenner jeg C-map rett så kommer du nok ingen vei uten den koden. Hvis den ikke følger med må det være en glipp, overrasker meg dog ikke. Har ikke opplevd maken til rot og tull som det leverandøren stellte istand da jeg skulle hjelpe en venn med å få det C-map baserte programmet hans til å kjøre (han hadde mistet koden i en windows-crash).... Er det dongle også på programmet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.