Norfront Startet 19.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2011 Den anerkjente måkeskremmeren "Gullsweep" har nå også kommet i (halv størrelse) 3 fots versjon, og skulle dermed også passe til båter ned mot 20 fot. Prisen er 50 prosent lavere i USA, både for skremmeren og for rekkefestet (finnes også for kalesjefeste og som hengende). Se hos http://www.gullsweep.com. Sitér dette innlegget Link to post
Norfront Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 (redigert) Nå har jeg montert måkeskremmeren "Gullsweep" i 3 fots versjon, og med meget godt resultat. Den lot seg fint feste med klemme på 1" takrekke. Ikke mer måkeskitt på min båt lenger! Redigert 25.Juli.2011 av Norfront (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Lykke til. Jeg betalte en tusenlapp i år for å fikse skadene min Gullsweep lagde i fjor høst. Kalesjemakeren sa at de elsker dette produktet. Det er ingenting som ødelegger kalesjer som Gullsweep! Bare vent til neste kuling og se når Gullsweep begynner å fly! Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Har sett en måke trippe over en Gullsweep i mange runder jeg. Har større trua på leke-orm liggendes oppå der. Finfin apeterasse beskyttelse. Sitér dette innlegget Link to post
hei sveis Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Gummiorm har jeg prøvd,forskjellige typer også,funket en liten stund. En dag jeg var nedom båten satt måka å hakket på ormen! Tør ikke å prøve det mer,men det var jo ei frekk, usjenert bymåke! Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Lykke til. Jeg betalte en tusenlapp i år for å fikse skadene min Gullsweep lagde i fjor høst.. Hmm...kan du forklare nærme hva som skjer? Jeg har hatt denne på båten i snart 20 år, og lurer på om det er noe jeg har oversett... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.