ErlendAA Startet 19.Juni.2011 Del på Facebook Startet 19.Juni.2011 Hei Det er så lite bilder og informasjon om Vista 28 på nettet. Ønsket med denne tråden er å forsøke å samle mest mulig informasjon om denne båttypen bygget i Risør på 70´tallet. Har du en Vista last gjerne opp litt bilder :) Beskriv båten, materiale, motor, bygge år, verft. Legger ved et bilde av min båt samt nekrologen til Kittelsen. Vistaen er bygget i 79 hos Kittelsen, det sitter en mb om636 i den. Sitér dette innlegget Link to post
ErlendAA Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Torheim Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 (redigert) Enig at det finnes utrolig lite stoff om Vista 28 på nett. Vi er en familie på 4 fra Tromsø som akkurat er blitt Vistaeiere. Vi kjøpe mine besteforeldres båt med båtplass på Hovedøya i vår, og har hatt våre første overnattinger i båten i sommer. Det er fortsatt MYE som må gjøres i båten (Tiara II), men båten er tett og har masse sjarm og gode minner så dette skal bli gøy. Vi skal ha båten på Hovedøya. Ser ingen poeng i å ta båten til Tromsø (alt for kort sesong). Redigert 25.Juli.2011 av Torheim (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 23.Mars.2016 Del på Facebook Svart 23.Mars.2016 Gammel tråd, men nå ligger det en Vista 28 på Finn. Jeg finner lite info om denne skuta, og inviterer andre som vet litt mer om båtens egenskaper, til å si litt om den! På forhånd takk. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.