drtama Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Har en Garmin 526s på min white shark, den har alt jeg trenger med split screen ekkolodd og kartplotter, ypperlig til cruising og fisking. Har hatt den i ett år nå og må si meg stor fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Jeg kjøpte meg nettopp en Lowrance HDS7. En kammerat kjøpte nettopp en tilsvarende Garmin med berøringsskjerm. Begge ble kjøpt i samme butikken. Garmin'en funker knirkefritt. Lowrance'n min har en feil. Reklamasjon: Send inn plotteren, så får du en ny tilbake omgående. Slik ville det nok også være for Garmin. Når det gjelder skjermens lesbarhet i direkte sollys, så ligger Lowrance hakket over i kvalitet. Men her er det små marginer. Garmin er opplagt et meget godt produkt. Og litt rimeligere i innkjøp, virker det som. Sitér dette innlegget Link to post
Pimsoll Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Kartene er noe dyre da, men ett må en vel ha ... får jobbe noen timer ekstra. 526s ser bra ut, svinger kan en jo legge til senere ved behov ..ville unngå pc, så blir nok plotter. Sitér dette innlegget Link to post
Endeavour Svart 15.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2011 Er veldig fornøyd med Garmin 526. Sitér dette innlegget Link to post
ollebolle2 Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Trenger den mest for å unngå umerkede skjær :-) Sett deg inn i papirkartet. Bruk litt tid på å gjøre deg kjent i farvannet. Synes det er en uting at alle skal bruke kartplotter. Spør noen hvor en er så svarer vel snart majoriteten "der" og peker på en prikk i kartplotteren Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Har sendt deg IM... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.