Jump to content

hvor få tak i temp måler til motor?20-80grader.i grenlands området

HansT

Recommended Posts

Hei.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en temp føler og instrument som begynner måleområdet mellom 0 og 30 grader? Helst i grenlands området,men nettsteder er også av interesse.

Grunnen til at jeg vil ha et slikt er at motoren min har en driftstemp på mellom 40 og 50 grader, og da syntes jeg at en måler som begynner på 40 grader blir litt vanskelig og lese av tempen på...

Takker for alle svar!

Lurer på det samme. Har en temperaturmåler på instr panelet til min 3qm30 som ser originalt ut og ikke viser noen grader. går fra 20 til 100 Tror den var merket med jaria. Har gitt den strømsignal 4-20 ma for å teste den og da er det liv i den. Ser da ut som en transistor i føleren er gåen eller noe. målte motstanden på føleren til ca 196 ohm. Går det an å kjøpe temperaturmåleren med føler fra biltema og bruke måleren jeg har? Har lagt noen bilder av temperaturmåleren min og føleren på yanmartråden.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...