Captain Chaos Svart 23.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2011 Det er den båten, han glemt å merke den som solgt :) Kontrakten er skrevet og i morgen får jeg nøklene :) :) :) Prisen ble en del lavere en det :) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Puffen Svart 23.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2011 Gratulerer så mye med ny båt. Her har du fått deg en båt du vil ha mye glede av. Har vurdert en slik selv også tidligere, men fant aldri et passende eksemplar. Pris/årgang. Ut fra dine beskrivelser så er dette et skikkelig stykke båt. Mye flotte dager på sjøen i vente med denne ja Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 23.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2011 Gratulerer! Det -var- en flott båt! Får vi bilder av motorrommet? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 23.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2011 Håper å kunne poste masse bilder i morgen kveld. Da bor jeg i båten :) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
christoballyy Svart 17.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2016 Hei, leste denne med stor interesse. Nå som du har hatt båten i fem år (?), er du fornøyd? ☺️ Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 23.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2016 Jeg har den ikke lenger. Jeg solgte den i fjor til fordel for en større båt. Men så langt er det den beste båten jeg har. Send gjerne en PM for mer info. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.