Jump to content

Er det noen som har opplysning om når dieselkortautomaten i Drøbak

Vinke Lanke

Recommended Posts

Ved siste besøk i Drøbak havn sist søndag, så sto det et oppslag på pumpa at dieselfyllingen var midlertidig ute av drift da det skulle monteres ny kortleser. Denne nye kortleseren antok de var på plass i midten av uke 23. Nå er det uke 25 i følge min kalender... Er det noen som har noe ny informasjon om når denne er i drift igjen?

Om noen vet så legg det inn her også.

En 'bønn' når det gjelder drivstoffbørsen: Man må sjekke om utsalgsstedet allerede ligger inn før man oppretter et nytt.

Jeg la nylig inn en ny tekst på knappen for nye bidrag, "Legg til utsalgssted som ikke finnes fra før", men fortsatt opprettes det stadig duplikater. :worry:

Klarer vi ikke å holde orden på dette vil siden etterhvert bli svært lite brukervennlig.

Jeg har vært der flere ganger! alltid trøbbel/stengt, har god erfaring med sætre derimot, de har også vakttelefon, desverre ingen utendørs kortautomat.

Stod på stasjonen i drøbakk med 4-5liter bensin på tanken på "jetbåten", ikke så stas, men kom akkuratt inn til sætre på dampen, forøvrig fantastisk fint sted, med utrilig mye hyggelige folk, alle ville snakke med oss og juge på kaia, alltid stas :)

Jeg er blitt opplyst at den som drev denne dieselautomaten i Drøbak er konkurs! Det skal bli spennende å se om den kommer i drift igjen.

Når det gjelder Sætre Marina så ikke se dere blinde på åpningstidene. Innehaveren er en person som yter meget bra service og som du kan ringe til utenom åpningstidene og så kommer han på et øyeblikk. Literpris på diesel i går 10.49

TOPP SERVICE!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...