JePeKj Startet 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2011 I båten min er det brukt en type perforert "skai" med skummgummi på baksiden. Skaidelen er tynn og minner om taktrekk i gamle biler. Skikkelig 60-70-80 talls look. Men eg synest det er fint i min gamle båt. Spørsmålet er: Er det mulig å få tak i sånt no? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Du burde endre emnetittelen din før tråden blir stengt. Det står forklart der det står "Les dette før du poster et nytt innlegg" RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
index Svart 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Det er nok taktrekk til bil som er brukt ja. Dette selges som metervare, jeg skiftet innertak i en gammel ambulanse jeg hadde en gang og da brukte jeg slikt materiale. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
JePeKj Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Får ikkje til å endre tittel. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Det er mulig å endre like etter at man har postet innlegget, men den muligheten forsvinner etter en tid. (husker ikke hvor lenge). Moderator endrer den sikkert for deg når han ser tråden og leser at du har forsøkt å endre tittel. Ang taktrekk, var det ikke så lett å finne med et googlesøk, men kanskje en salmaker har det. Denne salmakeren kom opp i søket og det er jo bare å ringe dem å høre. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
JePeKj Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Eller kanskje du "index" husker hvor du kjøpte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.