Solo Startet 20.November.2004 Link til dette innlegget Startet 20.November.2004 Isfritt ja men det kan være vinter hos oss også. Norgående hurtigrute TROLLFJORD ved kaia i dag tidlig. SOLO Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.November.2004 Link til dette innlegget Svart 20.November.2004 Hei Apropos hurtigruten hvor jeg jobbet en sommer for 40 år siden (Sanct Svithun), så finnes det to webkameraer ombord på hurtigruten Nordkapp. Det ene står på styrbord side og ser fremover. Du finner bildet fra det kameraet her , og akterover på babord side her . Ellers har jeg på min hjemmeside link til et utall av webkameraer langs vår langstrakte kyst pluss også mange kameraer fra Danmark og Sverige. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.