skorpo Startet 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2011 Eg har ein sjølvlensande Viknes, og det siste året har det komme tre kvart liter vatn inn i rommet mellom motoren og kjølen. Som eg tømte ut no som båten er oppe for vask og smøring. Men: det kan jo komme den dag at han tar inn meir vatn enn tre kvart liter for året. Er det nokon som har tips om funksjonelle automatiske lensepumper for motorrom med lite plass? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Rule har en avlang automatisk lensepumpe ( små & passer rett i de fleste kjølganger, fåes på maritim) Disse har innebygd flottør og bruker derfor ikke strøm før flotøren starter pumpa. Anbefales! Har også prøvd elektroniske pumper (som søker automatisk etter vann med jevne mellomrom) Disse feiler ofte og tapper batteriet. Også veldig irriterende å høre på en lensepumpe som starter 2 sek mange ganger i timen. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 (redigert) Takk! Eg fann desse: Whale Subersub Neddykkbar lensepumpe og Lensepumpe. Så vidt eg forstår nettannonsen, er hovudskilnaden at den neddykkbare har innebygd brytar. Redigert 22.Juni.2011 av skorpo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.