jansentry Startet 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2011 er det noen som vet hvem som innehar formene til murrebass evt. jerry? Sitér dette innlegget Link to post
smaaen2000 Svart 23.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2016 Er det samme båt eller er det bare to ganske like? Jerry er svensk men mener at jeg har lest at murrebass er norsk. Jeg vet ikke hva jeg har men mistenker at det er Murrebass. Mener også at jeg har lest at en støpeform har gått tapt. Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 24.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2016 Murrebassene ble så vidt jeg vet laget til bruk på Tomm Murstads sjøleir. Tomm blir av kjentfolk kalt Murre, derav navnet på båtene. Om de støpte de selv eller fikk noen til å gjøre det, vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.