Jump to content

Båtproblemer påvirker ekteskapet?

Havgap

Recommended Posts

The Difference Explained.

Wife's Diary:

Tonight, I thought my husband was acting strange. We had made plans to meet at a nice restaurant for dinner.

I was shopping with my friends all day long, so I thought he was upset by the fact that I was a bit late, but he made no comment on it.

Conversation wasn't flowing, so I suggested that we go somewhere quiet so we could talk. He agreed, but he didn't say much. I asked him what was wrong;

He said, 'Nothing.' I asked him if it was my fault that he was upset.

He said he wasn't upset, that it had nothing to do with me, and not to worry about it.

On the way home, I told him that I loved him. He smiled slightly, and kept driving.

I can't explain his behavior I don't know why he didn't say, 'I love you, too.'

When we got home, I felt as if I had lost him completely, as if he wanted nothing to do with me anymore.

He just sat there quietly, and watched TV.

He continued to seem distant and absent.

Finally, with silence all around us, I decided to go to bed. About 15 minutes later, he came to bed.

But I still felt that he was distracted, and his thoughts were somewhere else.

He fell asleep - I cried. I don't know what to do. I'm almost sure that his thoughts are with someone else.

My life is a disaster.

Husband's Diary:

Boat wouldn't start, can't figure it out. :lol:

Når madamen skal se sine utvalgte programmer, som Medium, Frustrerte fruer og annet tull og fjas, hviler jeg øynene på et punkt på veggen ved siden av tv'n og funderer over båtrelaterte ting som " vedlikehold av septik-system", "montering av ankerkrybbe i baug", "hvordan legge til kai under utfordrende vind og strømforhold". Sistnevnte er en favoritt, som er en tankeøvelse som ikke kan gjentas for ofte. :)

Når madamen skal se sine utvalgte programmer, som Medium, Frustrerte fruer og annet tull og fjas, hviler jeg øynene på et punkt på veggen ved siden av tv'n og funderer over båtrelaterte ting som " vedlikehold av septik-system", "montering av ankerkrybbe i baug", "hvordan legge til kai under utfordrende vind og strømforhold". Sistnevnte er en favoritt, som er en tankeøvelse som ikke kan gjentas for ofte. :)

Når kjærringa mi gjør det der,logger jeg meg på ei nettside som heter Baatplassen.no og leser,diskuterer og koser meg med andre båtfolk :thumbsup:,

eller så er jeg ut i garagen og steller med bilen.

Bortsett fra den siste mnd.,da har jeg hengt på utsiden av huset,først med børste og vannslange,nå med pensel og malingspann :puke:

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...