Fausken Startet 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2011 Hei, har netopp kjøpt meg ein gammel linehaler, og på oljepumpen står det en hendel på toppen, er det noen som kan hjelpe meg å fortelle meg hva den er til? Mvh Nikolay Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Start og stopp?? Sitér dette innlegget Link to post
Fausken Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 var det eg håpet på, så vis eg setter den på "av" så slepper eg at oljen blir varmgang i når eg ikkje bruker garnspillet? Nokon so mveit kvar ein ka nfå kjøpt nye garnskiver? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Er nok frikobling av pumpen ja. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
RSL Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Det kan vel også være slik at den bestemmer rotasjonsretingen. Slik at den i midtre stilling ikke gjør noe som helst, men ved aktivering den ene eller andre veien, vil du du kjøre spillet med- eller moturs. Jeg brukte en vinsj på søndag hvor en hendel fungerte slik. Ikke likt spill eller hendel, men det ser ikke veldig forskjelling ut heller. Jo mer jeg flyttet hendelen den ene eller andre veien, jo fortere gikk spillet. Man kunne få det til å gå veeeldig sakte rundt om man var følsom nok og i midtre stilling stod det helt stille. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Fausken Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 ååja, ikkje dumt, nokon som veit kvar dei selger garnskiver? Sitér dette innlegget Link to post
runem Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Du får høre med lorentzen eller rapp. http://www.lormek.no/ http://rappmarine.com/category/kystfiske-coastal-fishing Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.