krimilla Startet 20.November.2004 Link til dette innlegget Startet 20.November.2004 Jeg har været ude for at kigge på en 4,25 m. lami styrepults jolle og er interesseret i om der er nogle der kender typen og eventuelt har nogle erfaringer med den?? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 21.November.2004 Link til dette innlegget Svart 21.November.2004 Jeg har været ude for at kigge på en 4,25 m. lami styrepults jolle og er interesseret i om der er nogle der kender typen og eventuelt har nogle erfaringer med den?? Har en gang hatt en slik båt. Flott båt, men utrolig flat i bunnen slik at "nyrebelte" var påkrevd når det ble litt bølger. Går fort med liten motor, husker at en kammerat med GH 14 ble liggende etter når vi begge hadde 30 hk bak i hekken. Den jeg hadde ikke var selvlensende, men den hadde dobbelt skrog uten noen form for skum. Det var noen plugger å skru ut for å bli kvitt kondensvann som samlet seg i mellom skrogene. Båten var solid laget, og var utrolig "tøff"... Dette var i 1981... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.