dykkern Startet 27.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2011 Jeg har en ny Garmin 4008, med Bluechart G2 Vision kart, og Homeport versjon 2.0.4 Jeg får laget ruter og alt fungerer perfekt på PC'n men jeg klarer ikke å overføre rutene og veipunktene til kartplotteren i båten. Jeg har søkt rundt både her på båtplassen og på google, men det eneste jeg finner ut er at det er litt kronglete, og at hjelp-funksjonen i Homeport skal gi løsningen.. Er det noen som kan gi en grei beskrivelse av fremgangsmåten, steg for steg? Sitér dette innlegget Link to post
Tutti Frutti Svart 27.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2011 (redigert) Ruter og veipunkter kan samles og navngis som en egen mappe i HomePort. Fra PC/HomePort -> Kartplotter: Denne mappen publiseres så ut til en minnebrikke. Putt denne minnebrikken inn kartplotter. Kartplotter vil da spørre deg om brikken skal avleses for oppdatering. Svar bekreftende på dette, så vil du få oppdateringene inn på kartplotter. Fra Kartplotter -> PC/HomePort: Alle veipunkter og ruter kan også skrives ut på minnebrikke fra kartplotter. Egne menyer for dette. Minnebrikken kan da avleses av PC/HomePort. Jeg har gjort dette, så jeg vet at det fungerer. Synes det var artig i vinter å se på alle ferdsel som ble gjort med båten. Kartplotteren/Garmin4010 kan nemlig lage nærmest ubegrenset av sporlogger. Redigert 27.Juni.2011 av Tutti Frutti (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.