Fjordseiler Startet 27.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2011 Vi har jo en mengde ulike rabattordninger på dieselpumper når vi fyller eks 60 liter på land, finnes det rabattordninger på avgiftsfri diesel ? 50 øre blir jo fort noen kroner når literantallet stiger :) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 27.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2011 Mitt favorittbunkerssted er Os i Hordaland, dette er en Esso stasjon. Med Esso mastercard er det for tiden "kampanje" med 50 øre per liter. Jeg er YS medlem som har fordeler hos Esso, jeg har fast 50 øre per liter, nettopp steget fra 40 øre. Om du ikke har mastercard, kan du nytte Coop-medlemskort, det gir 30 øre. Kortene kan ikke kombineres, altså du vil ikke kunne få 50+30 øre. Fordelen med mastercardet er at rabbatten trekkes med engang, coop kortet samler jo opp, og en kan ta det som kjøpeutbytte. Derssverre er det alt for få plasser det er mulig å få bruke kort med fordeler rundt omkring, faktisk er det ikke uvanlig at det bare er bankkort som gjelder. Esso os er en bensinstasjon ved sjø, derfor de samme fordeler der som om du tanker på bilen. Ulempen er at det ikke er mulig å betale med kort på "sjøpumpene". Du må inn i butikk, og da begrenser det seg til butikkens åpningstid, for tiden til kl.23. Om du vil bære i kanner, antar jeg at det finnes pumpe med avgiftsfri diesel på bensinstasjonens fremre området, og du da kan nytte esso mastercard på kortautomaten der 24/7. Esso Os er i utgangspunktet blant de rimeligste i mit distrikt, og det før rabbatt er trekkt. I dag er prisen 8,43, altså 7,93 med rabatten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.