Jump to content

Vinterlagring båt Bergen


BåtGarnes

Recommended Posts

Hei!

 

Etter å ha stengt ned gartneridriften, skal vi starte opp med vinterlagring av båter i drivhusene. Vi holder til 20-30 min. utenfor Bergen.

Siden vi er i oppstartsfasen forsøker vi å kartlegge interessen for et slikt tilbud. Dersom det kan være av interesse å ha båten lagret inne i våre lokaler, kan dere svare på dette innlegget.

Pris avhenger av antall fot.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Kan være av interesse dette. Men jeg trenger litt flere opplysninger:

 

20-30 minutter unna Bergen i hvilken retning?

Er jeg avhengig av å egen båthenger?

Pris pr fot?

Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser

 

Sertifikat: D4 - ROC

Link to post
Share on other sites

Kan selvsagt være av interesse. Ber om mer info om: Opptak/utsetting, pris pr. fot eller lengde*bredde, max båtstørrelse, temperatur max/min i "lager", ekstratjenester dere evt. vil tilby (vinterkonservering av motor, spyling etter opptak ++), samarbeid med selskaper som driver motoroverhaling, tilgang for egeninnsats m. muligheter for strøm og vann, tilgangskontroll da det er blitt pop. å "renske" ubevoktede båter de siste år etc. etc.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...