Jump to content

Mercury 60EFI Smartcraft trimindikator virker ikke

Leading Edge

Recommended Posts

Får ikke trimindikator til å "logge på" smartcraft instrumentet. Er denne kun analog på disse motorene? Det er ingen som helst reaksjon eller indikasjon på at indikatoren virker. Dersom jeg kobler den til analoge instrumenter derimot så funker den som gress. Hmmmm..... Det er en 2011 modell. Noken som veit noke om det?

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Takk for svar. Ja jeg fant ut det merksnodige at 60 EFI av en eller annen uforståelig grunn leveres med digitale instrumenter og smartcaraft men med analog giver for trim. Yepps.... Nå løste jeg det ved å ta en standard 14 pins hun- kontakt og koble til junction boksen og så føre den gule ledningen herfra rett på en analog trim instrument sammen med den fiolette ignition power kabelen. Da funker alt. Det neste problemet er imidlertid at jeg fant ut at det heller ikke leveres digital pitot giver til 60 hesteren så du må kjøre analog speedometer med slange helt frem sammen med den digitale turtelleren om du vil ha original fartsmåling. Jaja made in china står det på motoren hmmmm....... Skepetisk.....

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...