Frydenlund Startet 30.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2011 ST60 Tridata'n har sluttet å fungere etter at den ble påmontert i våren. Instrumentet er heldt dødt. Det ser ut som den ikke får strøm! Har sjekket seatalk kablen, og den ser ut til å funger. Har også laget en ny kabel med 5A sikring som ser ut til å fungere. Belamarine kan ikke finne noe feil med instrumentet, og sier at den fungerer perfekt. Har noen opplevd noe lignende? Setter pris på erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 30.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2011 Har du målt spenningen i seatalk kabelen din? Skal vel være 12v supply til instrumentet der om jeg husker rett, noe sier meg baki spekulatoren at du har rød kabel +12V sort kabel er jord og gul kabel er data. rød og sort er i hver ende av kabelen og gul i midten. har du en eller to seatalk tilkoblinger på dette? Om du har to så prøv begge. Holder en knapp på at du mangler 12V i kabelen din, det er ihvertfall det billigste og rette opp. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Frydenlund Svart 7.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Jeg fant! Jeg fant! Det var en rusten ledning lenger ned i spagettisuppen. Nå fungerer instrumentet perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.