Ribtjenester Startet 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2011 Har kjøpt ny plotter til riben, har garmin i privatbåten og tenkte jeg skulle prøve det i jobb også. når jeg sette i kartet som jeg bruker i privatbåten inn i andre plotter, så står den bare og laster kart. HVORFOR??? HJÆLP!!!! Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Windy37GM Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Ring importøren. De r hyggelige og raske i rrspons. Hadde samme som deg på min 4008. Flashet opp plotteren (minnebrikke må værr under 1GB). Og byttet selve GPS dingsen.... Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Ribtjenester Svart 2.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 jag har byttet plotter en gang og samme feil kommer opp. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Thorlyn Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 prøv og ta ut kartet og sett det inn igjen.. har opplevd at de jukser ved kartbytte ved flere anledninger. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Ribtjenester Svart 2.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Det har jeg også kjort, til og med prøvd et annet kart:( Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Sydvesten Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Forsøk en software oppdatering på plotteren... til versjon 6.60 som ble utgitt i mai 2011.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ribtjenester Svart 2.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Setter jeg inn kartbrikken i kortleser på pc eller må jeg ha egen brikke som jeg laster ned på? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Windy37GM Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Egen brikke.. Ikke større enn 1GB mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Ribtjenester Svart 2.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Koster penger jo er det riktig? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.