AndersH Startet 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2011 Ref denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/81608-problemer-med-garmin-via-interface-til-seatalk-komm-haster/page__p__1153560__fromsearch__1#entry1153560 Har nå fått problemer med kommunikasjonen igjen og har gått kraftig lei. Jeg vurdere bare å bytte den 10-15 år gamle ST2000 piloten med en ny "ST2000 Plus" da denne har NMEA INN direkte. Da slipper jeg hele dette interface tullet og annser sjansen for å lykkes for å være større...:-) Noen som vet om disse to pilotene passer i hverandres monteringshuller direkte? Er hullet til selve piloten (på båt siden) likt? Jeg er klar over at jeg må lage nytt hull til strøm/komm pluggen, siden det er ny plugg med flere forbindelser, men jeg har ikke lyst å begynne å støpe nytt hull i cockpit til festet til piloten mens jeg er på tur... Håper noen kan hjelpe her. Jeg vurderer å bare seile innom Høcom eller Maritim på mandag morgen og dra med meg ny pilot dersom det er en kurrant sak å få den på plass mens jeg er på tur. Sitér dette innlegget AndersH Klavenes 1375 (selvbyggerbåt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.