Sturee Startet 3.Juli.2011 Del på Facebook Startet 3.Juli.2011 Hei Noen som har erfaringer med å bruke en boomblaster cdspiller i en åpen båt? båten er en RIB på 11 fot så den ligger høyt og fint i vannet og spruter nesten ikke (kun i fart på bølger, det fine med disse er jo at det bare er å ta den vekk når du drar fra båten, i drittvær osv) Mvh NT Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 (redigert) pakk den inn i plast og teip rundt.en bølge så er den dødsdømt.. Redigert 3.Juli.2011 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 La den være igjen hjemme. Bruk hodetelefoner på en MP3-spiller eller lignende når du vil høre musikk på sjøen (men ikke underveis selvfølgelig). Ikke alle har samme musikksmak som deg. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 Jeg har hatt med min i RIBen. Funker greit det, bare sørg for å polstre den skikkelig så ikke den ristes i filler. Om det spruter opp i båten din så bør du dekke den til (jeg har ikke hatt det problemet). Vis hensyn når du spiller da, og ikke la det forstyrre kjøringen din. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 3.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 Flott, takk for svar. lurer på å henge den opp i noen ringer bak mellom setet og akterspeil under motoren, og henge et sitteunderlag bak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.