Jump to content

Hvor i Østfold kan jeg få tak i deler til MD30 nå på en søndag?

okeido

Recommended Posts

trenger litt deler sjøvannspumpa mi, medbringeren og en lufteskrue

Kommentar fra moderator: Den tittelen, motordeler på søndag, var ikke bra okeido, sjekk reglene før du starter et nytt emne.

Tittelen skal fortelle hvilken motor det gjelder, og hvor i landet siden du skulle handle i butikk i dag. Heller ikke selve innlegget gir disse opplysningene selv om man kan gjette seg til stedet ut fra signaturen. Men du kan jo også være på ferie siden det haster sånn... :wink:

Har rettet den nå.

Dette også som en orientering til alle, sjekk reglene før du begynner å poste innlegg. Vi er spes. strenge på det med titler.

litt sent nå men er md30a, bare håpet finne en marina med verksted her i nærheten,men nå er det snart mandag,men kanskje kjekt å vite om det er noen som selger impeller,pumpe deler på søndag.sikkert ingen..tenkte å høre med sp moptor men er ikke så travelt.i dag er mor hjemme i morgen har jeg barn som gjør motor reperasjon vansklig,.

For alle som egentlig lurer på hvor, så står det jo på profilen min hvor jeg er,men burde skrevet østlandet , svenskegrensen på hvor jeg kan lete, volvo penta hadde selfølgelig ikke delen, kunne bestille til blodpris, jeg kaller det det når det koster 550 kroner på volvo og 136 et annet sted.Fikk av en i båthavna så nå er problemet er løst for nå, men er fryktelig irriterende at et så stort verksted som verksted som i fredrikstad ikke kan ha en på lager.

Skulle ønske folk ikke kjøpte deler til blodpris for det , så nå kommer det sikkert noen sure kommentarer som vanlig, du har et dårlig liv som bryr deg om sanne ting, skriver bare negativt her på forumet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...