Sturee Startet 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2011 Hei Jeg skal kjøpe en solas stålpropell til motoren min, en yamaha 9,9 v-max som er oppjustert til 15hk maks rpm 6000. båten motoren står på er en RIB på 11 fot (330cm) og 110kg. båten har "flaps" innebygget og planer kjempelett, selv med tilt nest ytterst. åltså jeg kan ha en propell med dårligere aks og bedre toppfart en den jeg har, og det er ganske mye å gå på. stigningene som fåes er fra 8" til 11". hvilken bør jeg velge? Mvh NT Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 En Solas Saturn antar eg. Den har ingen spesielle egenskaper what so ever og er så lik en aluprop det blir så da kan du kjøpe i samme størrelse om 6000 er anbefalt wot. Denne vil ikkje gi noe fartsøkning eller andre ting man ønsker bortsett fra slitestyrken i stål Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Så det er ingen vits i å betale over doble prisen for den da..? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 (redigert) Det er nok en propell som vil vare i mange år og det er en latterlig billig stålpropell så den vil nok gi god valuta mht levetid. Men den tilfører ingen spesielle egenskaper til oppsettet. Hva som er 'vits' må enhver vurdere sjøl Redigert 3.Juli.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.