Audun V Startet 4.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2011 Hei Har prøvd å finne en enkel måte å gjøre systemrens på. Er det nokon som har ein beskrivelse som passer til VP AD31 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2011 Jeg har laget slanger, som jeg koppler fra vanninntaket på eksosen og tilbake til sjøvannfilter. Samt at jeg setter inn en plugg der vannet skulle gå inn i eksosen. Detter for sjøvannssiden. Jeg kjører dette rundt til motoren er varm, slår av og venter 2 døgn. Koppler alt tilbake, starter opp og titter på alt gult vann som kommer ut. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Audun V Svart 4.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2011 Du skreiv: Jeg har laget slanger, som jeg koppler fra vanninntaket på eksosen og tilbake til sjøvannfilter. Samt at jeg setter inn en plugg der vannet skulle gå inn i eksosen. Detter for sjøvannssiden. Kan du beskruve dette litt nermere, hvordan tilfører du væska etc. (må ha det inn med teskje: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.