jm Startet 23.November.2004 Link til dette innlegget Startet 23.November.2004 Har noen erfaring med denne? http://www.maptech.com/products/outdoornav...gator/index.cfm jm Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.November.2004 Link til dette innlegget Svart 23.November.2004 Hei. Gikk inn på siden deres, men fant kun dette om sjøkart: Over 2,300 NOAA Nautical Charts Better charts equals safer boating. Outdoor Navigator includes easy dowload access to over 2,000 NOAA nautical charts covering the US. These include all available chart scales with the best detail Lite nyttig her på berget? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 23.November.2004 Link til dette innlegget Svart 23.November.2004 Har noen erfaring med denne? http://www.maptech.com/products/outdoornav...gator/index.cfm jm Jag skulle var lite skeptisk till o förlita meg till en PDA som navigasjonshjelp, främst pga störelsen / vanntetthet osv.......... men som en kul grej ! (dupeditt!) om man redan äger PDA'n så er det ju en annan sak då kan det ju vara kul o leka med...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 23.November.2004 Link til dette innlegget Svart 23.November.2004 Jeg har Garmin sin PDA som jeg bruker i bilen. Har ike klart å¨kopiere kartet over fra 178 C til PDAen. Skulle gjerne prøvd den i båten også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
ok67 Svart 23.November.2004 Link til dette innlegget Svart 23.November.2004 Så vidt jeg kunne se da jeg tok en kjapp titt innom der så var det også norske sjøkart tilgjengelig, i alle fall for å se på over internett. Imidlertid bare sør for nordvestlandet., og da sank interessen min noen hakk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.