Trinn II Startet 5.Juli.2011 Del på Facebook Startet 5.Juli.2011 (redigert) Jeg har et stort "plexiglass" tak over salongen, og på dette er det noen som har lagt / satt noe som har laget noen håse felt. Det er ikke riper, mer som om det er matt. Hva kan jeg gjøre for å få det vekk. Har forsøkt forsiktig med fin rubbing, fikk noe polermiddel av Crisma Plast. Men, ingenting ser ut til å hjelpe. Noen gode forslag? Redigert 5.Juli.2011 av Trinn II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 5.Juli.2011 Del på Facebook Svart 5.Juli.2011 Eg har brukt autosol på plexi tidligere med brukbart resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Det er mulig at vaselinolje kan hjelpe. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
skhauge Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Eg testet denne på en vindskjerm en gang. Det fungerte bra. Link Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.