avanti kadd44 Startet 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2011 Noen som vet om motorlyden fra båten kan vere skadelig for barn som er 5 uker gammel. har en vp kad 44 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Har hatt med så små barn i båt, men husk at de hører mye bedre enn deg, og at det kan være greit å ta noen forholdsregler med hensyn til det. Lykke til med den vesle matrosen Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Kan ikke tenke meg at det er så høyt støynivå ombord at det skulle være noen riskiko for hørselskade. Såvidt jeg vet, så har knøtten ikke utviklet hørselen sin skikkelig engang når han eller hun er så liten engang, og støyen vil derfor ikke oppfattes like høyt som for andre som er eldre. Nå er ikke jeg noen lege, men det fikk ihvertfall jeg beskjed om da jeg spurte barnelegen om noe tilsvarende for etpar år siden:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.