nordan family 27 Startet 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2011 Dette er nesten flaut å spørre om. Men nå har jeg surret rundt i menyene, og bladd frem og tilbake i brukerveiledningen. Og jeg har ennå ikke snublet over meny-punktet hvor jeg kan nullstille log og trip. Hvor gjørjeg det? Er en vanlig Raymarine C120 skjerm som er et par år (ikke wide). Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 kan du finne det her tro ? https://baatplassen.no/i/topic/44021-raymarine-c120-trippteller/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Leo14 Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Jeg har samme plotter, og hadde samme problemet. Ser ut som man kan velge om man vil ha trip/log enten via ekkoloddgiveren (denne nullstilles i menyen for ekkoloddet), eller via GPS. Om du bruker sistnevnte må du sannsynligvis legge den til via datakolonneoppsettet (GPS Log/Trip 1). GPS trip reset finner du under System Oppsett Meny (ikke velg Total reset, da gjenopprettes fabrikkinsstillinger uten ytterligere varsel:-( )Var i båten i dag, men fant i farta ikke noen måte å resette GPS log. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.