kjuliussen Startet 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2011 Hei. jeg har akkurat bestillt en slik motor og det jeg lurer på er om troll controll fungerer på innenbords motorer sånn som på påhengere. At setter man den på 2 knop så regulerer den turtallet avhengig av mot eller medvind. Er klar over at man trenger knop/speed instrumentet. Da turtelleren bare kan justere omdreiningene. som jeg heller ikke vet om fungerer på QSD 2.0 Noen som har erfaring eller vet noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Jepp, hvis motoren har PCM555 ECU'en, noe en helt ny motor burde ha, men litt usikker på QSD, men regner med de bruker den ECU'en også, så skal TrollControl fungere. På innenbords så fungerer dette bare fra rundt 600rpm til 1100rpm, og det er ikke en cruise control. Jeg mener den justerer farten i nivåer på 50rpm, men at det også taes utgangspunkt i farten dersom knopmåler eller lignende er installert. Sitér dette innlegget Link to post
kjuliussen Svart 7.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Så det du sier er at troll controll som er en slags cruise controll ikke fungerer, men at man kan redusere evnt øke turtallet på instrumentet? Følger paddlewheel med motor som den gjør med utenbords motorer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.