Goran Startet 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2011 Jeg ser frem til helgen. Da har jeg og min samboer invitert 30 stk venner på bryggefest og feiring av madammens bursdag. Tema for kveldens antrekk er "Maritim" Jeg tror dette kan bli en morsom vri på festen. Mitt antrekk er snart klart. Men hva ville du kledd deg som? Og har dere forslag til "maritime selskapsleker"? ja bortsett fra å drikke x antall ankerdrammer da... Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
spjærøy26 Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 sjørøver såklart matros eller gallionsfigur Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Dette er en bekjent av meg som fikk beskjed om å kle seg maritimt i et selskap....bedre kan det vel ikke bli :lol: Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Dette er en bekjent av meg som fikk beskjed om å kle seg maritimt i et selskap.... He, he.... det er jo fetter'n jo mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Er det fetteren din.....han er tremeningen min og det var i 50 årslaget til min fetter...... Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Wow!! Det var gjennomført! Hvor fikk fettern/tremenningen tak i det kostymet der a? Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
Pjolter Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Kostyme= bikini/ badebukse. Sjørøver, admiral, fokkeslask,havfrue ( kan være litt vanskelig å danse i) tangloppe, draugen ( ja vet det har mer med innland og ferskvann å gjøre men) Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
tuffff Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Er det fetteren din.....han er tremeningen min og det var i 50 årslaget til min fetter...... Ja siden vi også er tremenninger så er det ikke så rart. Din fetter er jo tremenningen min. Kostymet er for øvrig hjemmelaget - med god assistanse av kusinene - altså fettern's søstre mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Rene slektstreffet dette... Noen morsomme forslag til maritime leker/utfoldelser? Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
Sydvesten Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Hva med kjølhaling? kanskje litt litt utpå kvelden om noen slår seg vrang Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
tuffff Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 (redigert) Sokning etter svigermødre er også nokså populært (da helst med positivt resultat, naturligvis). mvh tuffff Redigert 6.Juli.2011 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.