Elektro Startet 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2011 (redigert) Når jeg ligger i plan (ca 25 knop) og gir fort full gass vil ikke motoren gi særlig mer enn 4000 omdr. Virker som om den henger igjen og ikke yter fullt. Det tar lang tid før den yter normalt. Hvis jeg i stedet for å gi full gass fort, gir gass litt roligere (bruke 3-4 sek på gasshendelen) kommer den fin opp i normalt turtall (ca 5000 omdr). Det første jeg tenkte på var fuel, men da skulle det egentlig ikke vært noen forskjell på om jeg ga rolig trottle eller fort full trottle. Bensinfilter og vannutskiller skiftet jeg i fjor og har bare fått 400 liter med fuel siden bytte. Tennpluggene har ikke blitt byttet på en god stund. Tips? Redigert 6.Juli.2011 av Elektro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy 22 HC Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Jeg hadde begynt med det enkle først. Bytter selv alle filter hvert år. Hvis det er en stund siden du byttet plugger er det uansett smart å gjøre. Kan sikkert være noe helt annet men uansett greit å gjøre. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 20.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Fikk et tips på en annen nettside; Dette er ikke et fuel problem, men et tenningsproblem. Enten fordeler, rotor, pluggledninger eller tennplugger. Prøvde det enkleste først og skiftet tennplugger. Til info / tips til annen med samme problem; Etter tennpluggbytte fungerte motor perfekt. Enkelt og greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.