Maskin Startet 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2011 Vi har en Suzuki DT 25, 1993 modell som har vært feilfri inntil nå. Problemet som har oppstått går ut på at motoren ikke vil holde jevnt tempo. Den kan gå opp i fart og så går den helt ned i fart og sånn fortsetter den, altså den "hoster og harker". Vi har skiftet plugger på den, ny bensin, sjekket oljenivået og tappet forgasseren. Er ikke veldig flink med motorer så har ingen anelse om hva jeg skal se etter. Vet ikke om det her er en god nok forklaring på problemet så si ifra hvis noe er uklart. Tar i mot alle tips med stor takk! Sitér dette innlegget Link to post
shetland 550 Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 har du sjeket bensin pumpa har samme problem med min suzuki DT 30 1992 mod sjekk ut denne linken http://store.brownspoint.com/detail.asp?product_id=15100-94311. jeg komer til å bestille meg en dersom ikke får taki noen anndre steder, DT 25 og DT 30 er samme motor og system fra 88 mod til 93 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.