Trekoggen Startet 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2011 Glødelampa virker ikke. Ser av voltmeteret at det trekker strøm under glødingen (40 - 45 sek). Har sjekket at pære og pæreholder fungerer. Hva bør jeg sjekke videre? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Jeg kjenner ikke disse motoren spesielt godt ennå. Men det er vel to automatsikringer som sitter i en grå boks på motoren. Er begge disse inne? Vet egentlig ikke om glødelampen styres av disse, men mistenker at den gjør det. Virker de andre lampene når du skrur på tenningen? Jeg har hatt litt vakkel på noen i dashbordet hos meg. Jeg har D190 motorene, men disse er vel ganske like utstyrsmessig. En annen ting: Har du uttak til varmtvannstank på din motor? Jeg er ute etter en løsning for å bytte ut den slangekoblingen som er brukt i dag. For den er tragisk. Sjekk her. Sitér dette innlegget Link to post
Trekoggen Svart 7.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Har sjekket sikringene og de virker ok. De andre lampene fungerer når jeg har tenningen på. Skal sjekke uttaket til varmtvannet neste gang jeg er ombord. Sitér dette innlegget Link to post
nordic Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Jeg har hatt samme problem på min BMW D190, da måtte jeg skifte gløderelè Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Har samme motor og forrige eier hadde dette problemet. Gløderele måtte byttes. Kan eks kjøpes på eBay. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
perstaa Svart 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 finner ikke på ebay, hva heter dette på engelsk evt tysk ? mitt gløderele kobler ikke alltid til, må slå tenning av og på mange ganger før det kobler til, glødelampe tennes men slukker aldri Sitér dette innlegget Link to post
bhensv Svart 25.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2020 Pröv glow plug relay vorglührelais glühzeitsteuergerät Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.