Kpt rødskjegg Startet 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2011 Har sett noen båter der det står dc og noen cc.. som i nordkapp 22 dc king hva betyr egentli den dc? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 DC: Day Cruiser CC: Cabin Cruiser Sitér dette innlegget Link to post
Kpt rødskjegg Svart 7.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 aha hehe jaja det var som og spørre etter ostehøvelen når den lå rett fremfor trynet på meg :P takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 OC, Open cruiser HT. Hard top. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Ingen spørsmål er dumme... HT: Hardtop Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 AC: Aft Cabin Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 FB= Fly Bridge Men CC, står ikke det for Completely Closed, og ikke Cabin Cruiser? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
HelgeO Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Får slenge på en TBF til :-) WA = Walk Around Sitér dette innlegget Helge O Link to post
Captain Chaos Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Amrikansk betegnelser CC=Cuddy Cabin (Liten cabin som du finner på ca (19-26) (Forpiggen gjøres om til seng)(Ikke stikkcabin) EC=Express Cruiser=Cabin Cruiser på 26-33 fot (Forpigg gjøres om til seng, med stikkcabin) Så har vi jo Wekend Cruiser som vi finner mye brukt. Samme som øverst Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
BjornK Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Hmmm... Tror ikke jeg ville ha brukt WC i betegnelsen av båten min. Med mindre jeg var skikkelig misfornøyd, da Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Hmmm... Tror ikke jeg ville ha brukt WC i betegnelsen av båten min. Med mindre jeg var skikkelig misfornøyd, da Kanskje derfor jeg aldri har sett Weekend Cruiser forkortet på en båt eller brosjyre? Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Mjøsfarer Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 BR -Bow Rider Sitér dette innlegget Link to post
Fjordseiler Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 MC- Midt Cabin (Marex) Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Tror det er mange ulike varianter... Yamarin 61 CC. Står for Centre Console.... Sitér dette innlegget Link to post
Flow Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 På bilen til kona står CC for Cabriolet Coupe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.