Kal-El Startet 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2011 Finnes det en grei måte å finne ut hvor man kan fylle bensin "rett i båten"? Jeg bor i Ålesund og fyller på Bunker-oil anlegget på Hessa. Lar det seg greit gjøre å kjøre Ålesund->Kristiansand eller Ålesund -> Trondheim, uten å måtte bære kanne på kanne med bensin? Har for tiden fryktelig lyst på Yamarin 76DC, og hvem vet kanskje det kan bli langtur med den... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 gå inn på bunker oil sin nettside. ser ser du oversikten over deres stsjoner, som ser ut til åvære både i fosnavågen, måløy, florø og bergen.... så da får du jo rabatten også. du kan jo kontakte dem og forsikre deg om at de har bensin. på vei nordover ser det ut til at de har både i kr. sund og trondheim Sitér dette innlegget Link to post
Kal-El Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Joda det går jo an å ta seg en ringerunde, men håpte at det er endel her på forumet som vet endel om dette. Så sparer jeg meg alle de tellerskrittene Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Brattholmen kai og kjøkkelvik i Bergen har Bensin. Tror det er bensin på kaien i florø også.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Baywatch Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Hjellestad har bensin på kaien. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Drange har bensin, Os sentrum har bensin, jeg mener Vedholmen har bensin. Alle disse ligger i Os kommune, mellom Lysefjorden og Bjørnefjorden. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
M/S AIOLOS Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Lurer på om ikke Marine og Industriservice har, og så er det jo Esso skålevikneset. Tror uansett du skal klare å få fyllt uten å gjøre landkrabbe av deg. Sitér dette innlegget Link to post
Kal-El Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Se der ja, her kommer jo svarene på rekke og rad. Takk til alle sammen! Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Feste har bensin, og det selges bensin fra kortbunkers.no på Bømlo også. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Hans-Petter Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Herdla på Askøy har bensin på kaien. Sitér dette innlegget Link to post
kbi Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Litlebergen marina har bensin og kortautomat. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis. Link to post
haugi Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Stavanger har vel 3 plasser tror jeg, om jeg ikke tar helt feil nå. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Askvoll meiner eg har bensin på kaien. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Skarholmen har også fått bensin nå Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
M/S Kobben Svart 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 Brandasund finnes det bensin, er alltid åpent om sommeren.. Jepp hele døgnet om det skulle stå på, dette gjelder "Skjæret" (på østsiden av sundet) Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 både karmøy og haugesund har bensin på kai flere plasser Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.