jake Startet 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2011 Er det noen som har noe erfaring med Randesund Allsidige Service? Er det dyktige folk som gjør bra arbeid? Hvilket rykte har de her hos båtfolket? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Jeg har ikke personlig erfaring med dem, men en kompis fikk utført hellakkering av en 22 fots plastsnekke med et veldig bra resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Kan anbefales. Har brukt dem i våres til en forsikringreparasjon på skjærgårdsjeepen samt skiftet et rorlager på seilbåten. Hyggelige og dyktige folk. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Leading Edge Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Har ikke erfaring med dem selv men har bare hørt positivt om dem. Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
P. K. Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Ingen problem å anbefale Randesund Allsidige. Jeg har hatt båt på lagring og motor/drevservice to år nå. Alle jeg har møtt der, virker hjelpsomme og ryddige. Jeg har også fått bra hjelp med kalesjeomsying som ble bra. Prisen er det ikke noe å si på i forhold til konkurrenter selv om det selvsagt koster noe her også.. Ikke minst er de veldig hyggelige og forekommende. Jeg skal ha båten der kommende vinter også, og kommer til å be om pris på mer omfattende arbeid på en mindre båt også. Dette sier jeg med mange års erfaring på både Tangen og Andøya (for dem som er kjent i området...) - kan ikke gi samme anbefalinger der akkurat! Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Egen erfaring, bare godt å si om dem Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.