beveren Startet 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2011 Hei og hå Motoren i båten min vil ikke opp i turtall når den er i gir, når den står i fri og ikke har noe motstand går den opp i turtall, dog saktere enn vanlig. Dysene har jeg rengjort og de skal fungere riktig. Når jeg kobler fra dieseltilførselen på den ene sylinderen stopper motoren, når jeg kobler fra på den andre gjør det ingen forskjell. Et alternativ er at dieselpumpen trenger justering, selv om den ikke har blitt rørt i vinter.. Men det jeg lurer på er om den ene sylinderen kan være ødelagt, at den har en liiiten sprekk e.l. ? Ville motoren gått i det hele tatt i så tilfelle? Takker for tips Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 (redigert) sjekk om der kommer diesel til dysen.. skru av røret på toppen av dysen ,og turn den ett par ganger.. tipper den ikke får diesel.. Redigert 8.Juli.2011 av spjærøy26 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
beveren Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Begge sylinderene får diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.