okeido Startet 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2011 (redigert) Vil ikke fornærme noen på tråden med at min ellers upåklagelige girkasse til md30 a motor tok kvelden i dag,har lekt litt olje over tid men var 2 dager siden sist påfyll nå,sa bråstopp, men fikk start igjen,men da ødela jeg vel dempeplata,akslingen gikk hvertfall ikke rundt"girkassen begynte å pipe litt da jeg startet den men men så mistet jeg fremdriften. skal skru den av i helgen, men nå er tankene er det noen sterkere motorer som ikke er så mye fysisk større som passer lett nedi samme hullet?ser 25 år gamle motorer går for opp til 60 000, det er hvertfall uaktuelt, lurer på å konvertere til drev og, blir litt vel hva jeg har råd til som avgjør det.båten ga jeg 90 000 for 3 år siden,og er godt brukt.Må bare beklage at jeg ikke er rik. Er begrenset hva jeg har lyst til å legge i den og. Redigert 8.Juli.2011 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 hmm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.