Jump to content

Bilder av flybridge

catano

Recommended Posts

Hei.

Jeg har sett at fere blant annet har kommentert at en savner bilder fra flay og gjerne da ved salgsannonser på Finn, ikke det at jeg skal selge men her se dere hvordan jeg nå har det.

Jeg tok sjanse på og få laget kalesje til selve flayen det selv med faren for at det skulle se dumt ut fra utsiden, men det er kommet mange fine kommentarer på at en liker det.

Innvendig fikk jeg så masse ekstra plass og som guttene sier gå på loftet å vær du pappa.

Det gir jo så masse fordeler at om det estetiske ble satt noe på prøve får jeg leve med det.

Totalt mer plass i båten, trenger ikke ta ned puter ved regnvær, kan sitte opp å kjøre selv i mye vind og rein og får flere soveplasser i båten.

Jeg kan ta med en glidelås taket og evt. en til fjerner jeg siden.

Min egen vurdering (selvskryt) dette er knall

baat_flay_1.jpg

baat_flay_2.jpg

baat_flay_3.jpg

baat_flay_4.jpg

baat_flay_5.jpg

Mvh

Catano

Mvh

catano

Dette var bare knall det: Har selv en Broom 10/70 med "halv-fly" som ikke ser ut med kalesjen oppe. Bare å glemme, for det praktiske teller mest:) På 4`rde sesongen har jeg enda ikke brukt styreposisjonene nede - sitter oppe under kalesjen både under veis i dårlig vær (taper litt fart kanskje) og i havn hvis været krever kalesje :(

Har dog sett noen forsøk som JEG absolutt ikke hadde villet ha. Dette var bra :)

Her bilde med og uten kalesje:

img/https://baatplassen.no/bildearkiv/7/7084/bonita_i_foerde.jpg

img/https://baatplassen.no/bildearkiv/7/7084/uten_kalesje.jpg

...og hvordan fikk vi frem direktevisning av bildene ??

Redigert av Bonita I (see edit history)

BONITA I

Jeg liker virkelig båten din, Bonita...meget pen.

Ble nysgjerrig på interiøret og prøvde å se etter lignende på Finn.no, men ingen lå for salg der.

Vil tro det er rikelig med plass i forhold til størrelsen da jeg ser at du har cabin helt bak.

Noen som vet av innvendige bilder av Broom på nett?

Takker for det - og ja plassen er stoooor i forhold til sine 35 fot.

Er bare produsert 52 av denne modellen, og der går vel en 4-5 stykker her i Bergensområdet. Hvis du går inn på www.boatshop24.co.uk ligger der i alle fall noen til salgs der det sikkert er noen interiør-bilder. Hvis du sender meg mail-adressen din kan jeg sende deg noen foto av min båt.

Redigert av Bonita I (see edit history)

BONITA I

Hei.

Jeg ordner flere bilder fra utsiden senere, men nå ligger jeg i Arendal blant flere båter som skjermer for å ta bilder.

Det er bare å komme å se om noen er i nærheten.

Jeg fikk satt opp lys i går og tar noen bilder i kveld og legger ut.

Sitter nå på flay`en med taket av og bare sidene på, det gjør at det ikke er noe trekk og en kan fremmdeles nyte solen (kl 20,06)

mvh

Catano

Mvh

catano

Sitter nå på flay`en med taket av og bare sidene på, det gjør at det ikke er noe trekk og en kan fremmdeles nyte solen (kl 20,06)

mvh

Catano

Fulgte med en komplett kalesje til flybridgen min også, men noe revnet etter en storm. Ikke tatt i bruk av div årsaker :lipseal::confused: Kanskje kommer den på i blå versjon senere....

Link til liknende båt og kalesje:

http://no.yachtworld.com/core/listing/photoGallery.jsp?slim=quick&currency=NOK&units=Meters&seo=0&checked_boats=2196914&boat_id=2196914&back=/core/boats/2000/Maxum-4100-Scb-2196914/Translation-not-supported&boat_id=2196914

Maxum 4100 scb, Chenette III

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...