Masserarti Startet 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2011 Heisann! Nytt spørsmål i dag! Fikk ordnet det med lengden på strekkfisken i dag. Men når jeg skulle stramme forstaget på seilbåten, så begynte det og flise seg opp. Og nei jeg strammet ikke mye, staget var nok gammelt og slitent.. så da må jeg ned med masta i morgen, og få ordnet dette så fort som mulig. Men hvor lager de nye forstag? seilmakere osv? Regner med det bare er å ta med det gamle dit hvor de lager nye så lager de et som er likt? og hvor mye koster det sånn ca? 20 fots seilbåt.. finnes kanskje ikke noe svar på det. Emil. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Espen Aker. ca 1500,. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 (redigert) Tjaaa....du kan jo høre med Elvstrøm i Tønsberg. Kanskje de kan gi deg noen gode råd? Redigert 8.Juli.2011 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Vil støtte mulligan på denne, snakk med aker seil, de fikser det nok raskt og rimelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.