28'platgatter Startet 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2011 Har hatt litt problemer med at båten har vært vanskelig og få til å fri ut når den har stått i gir. den går rett ifra frem til reverese og omvendt. Båten er en Sea ray 230, med en mercruiser 5,7l og alpha one drev(tror jeg). Noen forslag til hvordan jeg bør gå fram? Regner med at det ikke er så sunt å kjøre med slik det er nå, best å få sjekket før det blir værre. Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 der sitter en tenningsbryter på girshalteren på toppen av motoren.. tipper den ikke fungerer.. eller der er slark i selve sjalteren Sitér dette innlegget Link to post
28'platgatter Svart 9.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Ser ut som bryter fungerer siden den frir ut av og til og motor starter når den skal. Denne skal vell gjøre slik at jeg ikke får startet i gir. kan det være noen justeringer med wirene som trengs? Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 (redigert) Den nedre vaieren, den som går fra brakketten til girtenningsbryteren og ut til drevet, er som regel synderen. Det er ikke unormalt å skifte disse, da de ofte blir dårlige, men det går an å prøve å smøre den opp, og justere det inn skikkelig, hender det hjelper, eller så finner du mer om feilsøking i manualen til Alpha One drev! Redigert 9.Juli.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.