Jump to content

er heilt trygt å gå/tråkke/stå på motoren under service?

Frittalande

Recommended Posts

Eg har alltid høyrt at det er heilt trygt å gå/trakke/stå på motoren under service osv.

Sjølvsagt må ein no vere forsiktig, og ikkje trakke på svake delar (rør, slangar evt elektronikk).

Men; toler motoren eigentleg at ein går/trakkar/står på den?

I mitt tilfelle er det inntil vidare ein VP TMD30a.

Spesielt innsugingsmanifoyl, ventilkåpe og ekspansjonstank er utsett.

Evrybody can be tough....

.........in a distance..!

-FDU2-

Inntil videre????

Du har vel ikke tilfeldigvis tenkt til å selge motoren vel?? isåfall er det jo fint at vi får vite at du har for hobby å Stå, hoppe og tråkke på motoren :rolleyes::giggle: Herlighet det sier seg vel selv at det ikke er tilrådelig og god omsorg for motoren å gjøre det du sier. hvorfor i all verden har du så stor trang til å hoppe på motoren under sevice? :lol:

Redigert av Mercury. (see edit history)

KNS medlem

Inntil videre????

Du har vel ikke tilfeldigvis tenkt til å selge motoren vel?? isåfall er det jo fint at vi får vite at du har for hobby å Stå, hoppe og tråkke på motoren :rolleyes::giggle: Herlighet det sier seg vel selv at det ikke er tilrådelig og god omsorg for motoren å gjøre det du sier. hvorfor i all verden har du så stor trang til å hoppe på motoren under sevice? :lol:

Han har ikke sakt at han ''hopper'' på motoren, så skjønner ikke helt hva du innbiller deg? å trå forsiktig på motoren får å f.eks komme seg på andre siden er da ikke noe problem.

Å tråkke på motoren har e gjort så utrolig mange ganger mens e renoverte motoren, og det har ikke skjedd noe. De er kraftig bygd og tåler ganske mye påkjenninger!

Han har ikke sakt at han ''hopper'' på motoren, så skjønner ikke helt hva du innbiller deg? å trå forsiktig på motoren får å f.eks komme seg på andre siden er da ikke noe problem.

Å tråkke på motoren har e gjort så utrolig mange ganger mens e renoverte motoren, og det har ikke skjedd noe. De er kraftig bygd og tåler ganske mye påkjenninger!

Ja jeg innbiller meg vel mye rart :giggle: Fin Tråkke tråd dette :thumbsup:

KNS medlem

Det forundrer meg litt hvor mange som synes det er helt OK å gå/tråkke på motoren. Selv om det er enkelte punkter på motoren som kanskje tåler å bli tråkket på, så mener jeg uansett at dette er noe man bør unngå. Det er fort gjort å tråkke feil, og da blir det lett dyrt...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

ja det går sikkert bra med litt hopp å tråkk i ny og ne, :smiley: hva med stepping? går det bra? fint med litt irsk folkemusikk i ørene vel under service. ellers så var jo hoppetau et godt forslag! når jeg foresten er inne på denne utmerkede hoppe tråden, så vil jeg bare opplyse at jeg er på jakt etter et nytt hopp og tråkk objekt! nemlig en sabb 10-20 hk. så si i fra om noen tilfeldigvis skulle ville selge en slik :smiley:

Redigert av Mercury. (see edit history)

KNS medlem

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...