okeido Startet 9.Juli.2011 Del på Facebook Startet 9.Juli.2011 (redigert) Har en ms2b gir som har havarert, prøver å finne byttekasse er det mer enn utvekslingen jeg må passe på? er det proppelen som går fortest rundt eller er det motorn? 3.02:1 er utvekslingen, 2.91:1 bør gå over hverandre det? Redigert 9.Juli.2011 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 9.Juli.2011 Del på Facebook Svart 9.Juli.2011 Ja de passer. Motoren går fortest og jo høyere utveksling du har på kassa desto tregere går akslingen.F.eks Motor må turne 2,91 ganger for at akselen skal turne 1 gang. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
okeido Svart 9.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2011 (redigert) Takk, da stemte det jeg tenkte,en kamerat gjorde meg usikker i stad.Da har jeg sannsynligvis løsningen i boks,og sommeren er reddet.. Redigert 9.Juli.2011 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Ser ikke ut som dette stemmer?akselen som skal inn i motoren er forskjellige? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.