hrambjor Startet 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2011 (redigert) Hei Er på utkikk etter ny båt. Ser på litt forskjellig, men har funnet en Marex 32 som kan bli bra. Jeg er litt usikker på om jeg får plass i båsen. Båten har oppgitt bredde på 3.30m båtplassen er 3.25m.... Noen som kan fortele meg hva bredde ca 20-30cm over vanlinjen er. Mvh Håkon Redigert 9.Juli.2011 av hrambjor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hrambjor Svart 14.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Ingen som har denne båten... eller har jeg postet feil? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Hvis du ikke får noen svar her, så kan du jo ringe eller skrive til noen som skal selge en på Finn.no. De er sikkert behjelpelige i massevis hvis det kan hjelpe dem og selge båten til deg Sitér dette innlegget Link to post
halldor Svart 15.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2011 hei ! Vi har en friendship og den er også oppgitt med 3,30m bredde, så skal du ha plass til fendre på sidene så er vel 3,2 meter i minste lager.. Skaff deg en større bås ..Er båten du har sett på i god stand så er ialle fall båtypen en skikkelig god sjøbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.