Rundereim91 Startet 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2011 Hei har problem med tohatsuen min! når eg gir full gass so går den fint ei stund til den begynne og hoste og slokner! noken som veit kor mange omdreininger blandigsskruen skal vere skrudd ut ? :) Sitér dette innlegget Link to post
Ward Svart 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 på min Yamaha 25 hk skal den være skrudd 3 1/4 gang rundt! Egentlig er det ikke noe HELT fasit svar på dette.. er nesten bare og prøve seg fram... Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 Huska å åpne lufteskruen på tanken din da..? Sitér dette innlegget Link to post
Rundereim91 Svart 10.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 ja den står alti open :) okai går ikkje det and og skjære motoren viss den får feil? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 10.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2011 Og den har kjøling også..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.