snurresprett Startet 10.Juli.2011 Del på Facebook Startet 10.Juli.2011 Hei, vurderer en båt hvor det sitter en 86modell Mariner 60hk på hekken, synes båten er fin, men alderen på motoren skremmer meg litt! ifølge eier skal den være god som gull, men jeg kjenner ikke denne motoren spesielt godt.. Er det noe og ha eller er det så gammelt at jeg ikke kan forvente noe av den. Sitér dette innlegget Link to post
Ward Svart 10.Juli.2011 Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 Etter min mening burde du virkelig teste motoren før du kjøper! I familien har vi en regel på at vi ikke kjøper motorer som er eldre en 10 år. Men er jo ikke alltid det er store problemer med motoren selv om den er gammel! Kan være som selger sier! Men som sagt! prøvekjør båten først! Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 10.Juli.2011 Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 kjøpte en ca 20 år gammel bruktmotor av en lokal forhandler for et par uker siden som hadde stått på en innbyttebåt, hvor ny kjøper kjøpte ny motor. han hadde ingen problemer med å ta en 20 år gammel totakter i innbytte. 4 taktere som nærmet seg 10 år tok han ikke innbytte på lengre, de hadde 3 nyere firetaktere inne med tæringsskader... men for all del prøvekjør først, den kan godt holde i 25 år til hvis den blir tatt vare på :) Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Bearded Beast Svart 10.Juli.2011 Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 (redigert) hmm var det før eller etter vendespyling kom på desse skal tro. Hvis før ville eg ikkje hatt om eg fikk den da de blandt annet er svært tørste. Er det 2 eller 3 syllindre? var der ikkje litt ymse med noe yamaha og noe merc Nå stiller eg vel fleire spørsmål enn eg gir svar men Droll hvor er du Redigert 10.Juli.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.